Obowiązkowe modowe lektury





Kto mnie zna, ten z pewnością wie, że kocham książki..
A najbardziej na świecie kocham książki o tematyce modowej. 
Mogłabym je pożerać, czytać wszystkie na raz, zapisywać ważne kwestie w swoim notatniku..
Zazwyczaj jednak "ważną kwestią" okazuje się być cała każda kolejna książka bądź poradnik który wezmę do ręki.

Jak odnaleźć się w tym wszystkim? 
Które książki o modzie są najważniejsze bądź najlepsze?
Mam mnóstwo takich pozycji w swojej biblioteczce, a jeszcze więcej chciałabym mieć.
Wypożyczyć? 
Nieeee... nie znoszę wypożyczać książek.
Jeśli mam zamiar ją przeczytać, musi być moja.
Kojarzycie ten cudowny zapach nowej książki..?
Nie?
No tak, chyba tylko ja je wącham. 

Nie ma moim zdaniem książki najważniejszej, najlepszej, najcudowniejszej bądź najgorszej, najmniej przydatnej czy najnudniejszej. 

Każda jest inna, każda tyczy się czegoś innego, chociaż każda jest o modzie. 

OTO LISTA KSIĄŻEK O TEMATYCE MODY KTÓRE OSOBIŚCIE POLECAM:

Przy każdej z pozycji umieszczam link do zakupu w Empik.com

Modnie i wygodnie. Jak trampki weszły na salony. 
(Olbrych Grażyna, Radzikowska Dagmara)
Kup tutaj!
Cudowna historia o tym, jak zaczęliśmy nosić ukochane tramposze do eleganckich stylizacji! 
Wypowiedzi gwiazd na ten temat, historia powstania trampkowych gigantów i użyteczne porady. 
    

Jak dobrze wyglądać nago
(Wan Gok)
Kup tutaj!
Książka którą (mam nadzieję) zna każdy! Moim zdaniem pozycja kultowa, tak jak kultowy jest jej autor. Co prawda dość stara (wydana w roku 2008, dla porównania w/w trampole to 2017r) ale z pewnością dalej jara! Chociaż stylizacje przedstawione na zdjęciach są przestarzałe i raczej już nikt się tak nie ubiera, to rady odnośnie typów sylwetki są jak najbardziej w dalszym ciągu piekielnie aktualne. 

Charlize Mystery. (Nie) mam się w co ubrać.
(Gliniecka Karolina)
Kup tutaj!
Bardzo fajny poradnik, w którym omawiane są poszczególne części garderoby, oraz szczegółowe omówienie typów figury. Mnie najbardziej podobał się rozdział o sprzątaniu w swojej szafie! Niby dla każdego wydaje się być oczywiste, a jednak pozbyłam się dzięki tej książce nadmiaru swoich ubrań, których bez niej bym nie oddała! Bardzo też urzekł mnie dystans do samej siebie jakim może pochwalić się autorka książki :)


Modoterapia, czyli po co Ci tyle ubrań. 
(Samecka Antonina)
Kup tutaj!
Książka w bardzo miły sposób opisująca rolę jaką pełnią ubrania i moda w życiu każdego człowieka. 
Jak Cię widzą, tak Cię piszą!
Książka autorstwa właścicielki cudownej marki odzieżowej RISK made in Warsaw.
To po prostu trzeba poczytać. 
   


Elementarz stylu
(Tusk Katarzyna)
Kup tutaj!
O tym poradniku, a raczej elementarzu chyba pisać za wiele nie muszę.
Jedna z moich ulubionych pozycji.
Zawiera w sobie tyle mądrości, że musiałam sięgnąć po nią aż trzy razy. Najpierw przeczytałam, później przestudiowałam a dopiero na końcu zrozumiałam jej wartość. 


Dress code dla kobiet. Zasady dobrego stylu i wizerunku. 
(Kamińska-Radomska Irena, Tanter Agata)
Kup tutaj!
Książka idealne dla osób, które chciałyby się dowiedzieć jak ubrać się stosowanie do okazji. Jak sprawić by wypaść ze smakiem. Książka też we wspaniały sposób porusza kwestie własnej atrakcyjności. Zgłębimy także tajniki ubioru subkultur. 


Bądź chic! Tajemnice kobiecej garderoby
(Albertini Emilie, Humbert Anne)
Kup tutaj!
Ta pozycja pochodzi z Francji. Dowiemy się z niej między innymi, jak łączyć ze sobą kolory, jak dobrać dla siebie idealne jeansy oraz jak dobierać dodatki do swoich stylizacji a nawet jak pomalować paznokcie do małej czarnej!
Książka moim zdaniem najbardziej "na luzie" ze wszystkich pozycji. 
   


Teraz przedstawię kilka książek na które poluję od dłuższego czasu, ale z różnych powodów jeszcze nie udało mi się ich złapać w swoje książkowe szpony. 





Osobiście, wszystkie swoje książki zamawiam z Empik.com 





Komentarze

Popularne posty